دخترمن موقع تولد ۴۷بود الان،۹۸قدش
اره
پسر من 104،گفت از نمودار قرمزم بالاتره
شربت لیکوآپ خوبه ولی حتما صبحونه بهش شیر بده
عزیزم من تولدش ۵۰بود الان ۸۹ نرماله
دخترمن ۹۲ بااینکه باباش قد بلند خوددم قدم ۱۶۰
منم امروز دخترمو بردم ۸۸ بود البته با کفش گفت در واقع ۸۶ البته نه من نه باباش قد بلند نیستیم اطرافیانمون هم قد بلند نیستن
دختر من 84🤦🏻♀️
مثله پسر من و دیگهموندم چیکار کنم😒
دختر منم ۹۰ هست.بردمش دکتر گفت باید حداقل ۹۵ باشه تو این سن
شما و پدرش قدتون بلنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.