دخترا بدون نسخه پزشک میشه من لیدی میل بخورم ؟؟؟

۸ پاسخ

سوال منم هست

اره

لیدی میل چیز خاصی نیست مثل مولتی ویتامینه
برای خانمایی ک بچه وزن گیری و رشد نداشته مینویسن ک همه چی دو برابر به بدنشون برسه رو بچه تاثیر بزاره
و قند به شدت بالایی داره
دکتر معمولا باید با توجه به ازمایشاتون بده
دکتر من بیشعور بود نگا نکرد ک قند من بالاست و لیدی میل داده

حالا نگا اینایی ک میگن باید ماه بالا بخوری رو ول کن
من بچم ۱۸ هقتگی وزنش کم بود و رشدش پایین بود دکتر از ۱۸ هفتگی به من لیدی میل دادیعنی وزن بچه تو هفته پایینم مهمه.
اگر برات امکان داره با روش های طبیعی خودتو تقویت کن مثل پروتئین ها و معجون و اینا
تا بری دکتر بعد اجازه بگیری برا مصرف لیدی میل

من چون قندم مرزی بود گفت به هیچ وجه نخور.. گفتم بدون قندشو بگیرم، گفت نه نیاز نیست با اینکه وزن بچه م خیلی پایینه

من دکتر مولتی ویتامین قط کرد بجاش این داد

اره من بدون نسخته میخورم چون ویار شدیدی دارم ۱۰ کیلو کم کردم فقط جونم به اون پودره

ن عزیزم بدون تجویز پزشک چیزی نخور

نه باید بذاری دکتر نیاز باشه تجویز می‌کنه چون تایم وزنگیری بچه تازه ۷ماه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد