بعد شربت گلوکز قندم شده ۲۸۸ یکساعت بعدش خطر ناک نیس؟؟

۹ پاسخ

من بعد شربت ۸۰بودم

بالاس عزیزم من ۲۳۵ بود روزی دوتا متفورمین میخورم

خیلی بالاست دکتر دیده ؟؟؟؟

انسولین باید بزنی

زیاده

خیلی بالاعه باید به دکترت نشون بدی

زیر ۱۸۰ باید باشه

بالاست

متاسفانه خیییییلی بالاعه😶🫡

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته سی‌ودوم بارداری