سلام مامانای ناز چرا ترشحم بوی وایتکس میده

۷ پاسخ

منم ترشحم زرد بود و بو دار دکترم معاینه کرد گف طبیعیه

من تو‌گهواره خوندم کیسه اب بوی وایتکس یا همون منی مرد و میده
ی پد بزار راه برو دوتا سه تا سرفه محکم کن
ببین پد خیس میشه یا نه
کیسه اب مثل ابه اصلا ترشح داخلش نیست

بوی وایتکس مگ برای کیسه اب نبود☹

نگو نگو نگو که حالم داره از این بود بهم میخوره

ب دکترت بگو حتما.

منم اونجوریم🤦‍♀️🤦‍♀️

وای منم اینجوری بودم دلیلشم نمیدونم چی بود

سوال های مرتبط

مامان Noor✨🩵💗 مامان Noor✨🩵💗 هفته چهلم بارداری
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی