منم ترشحم زرد بود و بو دار دکترم معاینه کرد گف طبیعیه
من توگهواره خوندم کیسه اب بوی وایتکس یا همون منی مرد و میده
ی پد بزار راه برو دوتا سه تا سرفه محکم کن
ببین پد خیس میشه یا نه
کیسه اب مثل ابه اصلا ترشح داخلش نیست
بوی وایتکس مگ برای کیسه اب نبود☹
نگو نگو نگو که حالم داره از این بود بهم میخوره
ب دکترت بگو حتما.
منم اونجوریم🤦♀️🤦♀️
وای منم اینجوری بودم دلیلشم نمیدونم چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.