قرص امگا ۳ بوی ماهی گندیده میده چرا ؟

۷ پاسخ

روغن ماهی هستش وقتی تو دهنت نگه داری حس میکنی، واسه همون سریع باید صورت بدی

خارجیشو بخر
من پرناتال اکتی پلاس میخورم هیچ بو و مزه ای نداره

بو‌‌‌ نمیده اصلا که....

وای متنفرم ازش😩

برا من بو نمیده

برای من بو نمیده اصلا

از روغن ماهيه ديگه

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی