۱۳ پاسخ

منم 13 روز مونده تا تاریخ ان تی و هنوز خبری نیست 😑

منم ۱۸ روز دیگه 🫢

منم ۱۴روز مونده دقیق ولی اصلا انقباض و درد و اینا ندارم

انگار نه انگار

۱۷ وز مونده

برا من ۹روز مونده🥲😫
سزارین میشم نوزدهم

من ۳ روز مونده😁

من ولی شنبه سزارین میشم

من۱۲روز مونده ولی فعلا که همه چی درامن وامانه،خیال نداره بیاد😂

منم 18روز مونده زایمانم

منو تاریخ دادن ۲۵ اردیبهشت.واقعا دوست دارم هفته بعد زایمان کنم زودتر

سلام مامانا من کانال ایده ماه‌گرد دارم برا نینی‌ها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم‌ خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینه‌مادر#مولفیکس#کولیک

منم با شما زایمان میکنم

منکه دلم میخواد همین هفته زایمان کنم

سوال های مرتبط