ماشالله کلا بچه ات درشته
دخترمنم سه ماهگی 42بود ولی دکتر گفت همه چی نرماله
بستگی ب بدو تولد و ژنش داره مثلا از پسرمن بدو تولد ۳۶بود ۳ماهگی ۴۲ مثشما
ولی برا نوزاد ک ریزتره مثلا دور سرش ۳۲ و اینا بوده زیادع
تو ۳ماه اول فک کنم هرماه ۲سانت اضافه میشه ب دور سرشون
پسرا درشت ترن بخاطر همین دورسرشونم زیاده
دور سر بچه منم همینه بهداشت چیزی نگفت
دور سرش زیاده
میگن نهایتش تو این سن باید ۳۸باشه
حالا شاید ارثیه
فک نکنم پسر من الان یک ماه کامل 38 بود شما ک یک ماه و بیست روز جلوتره
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.