اسم پیشنهاد بدین برای این طوطی.نر هست

تصویر
۱۳ پاسخ

پسته

هوشنگ

من یکی دارم بالغ سه ساله دارمش اسمش چیکو
گرین هم قشنگه یا سبزک

مایان
چیکو
فلفلی

چیکو

تیدل
لئو

چند خریدی

سلام تیکو هم قشنگه

سخنگو؟ میگن اونایی که دور گردنشون خط سیاه داره نر هستن و سخنگو، ماهم یکی داریم ولی هنوز کوچیکه نمیدونیم نر میشه یا ماده

چقدر نازه

کُوکُو
فندق
هلو

شادی

سلطان

سوال های مرتبط

مامان باران برفین مامان باران برفین ۵ سالگی
مامان آرمان و آرین مامان آرمان و آرین ۵ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی
مامان دلسا جانم👼🐥 مامان دلسا جانم👼🐥 ۴ سالگی
مامان پسرم👨‍👩‍👦 مامان پسرم👨‍👩‍👦 ۵ سالگی