اره عزیزم، هر شب قبل خواب میرم دوش میگیرم که خنک بخوابم بازم تا سه و چهار بیدارم از گرما.
آخرسر میرم رو زمین میخوابم، خنکی زمین یکم آرومم میکنه خوابم میبره
دهنم سرویس شده خیس عرق میشم دوقلوهامم ۳ سالشونه در و پنجره رو باز میزارم میگن سردمونه .مجبورم تو گرما بمونم همینجور تحمل کنم
افت قند خون نداشته باشی
من زیر کولر با ملافه ی نازک میخوابم بازم گرممه
من از اول بارداریم همینطورم
دقیقا من تو این هفته های اخر دوست دارم تو آب سرد بخوابم😑باورتون نمیشه کولرگازی رو راه انداختیم با ی لباس نازک تو خونه میگردم 😑
وای دقیقا دقیقا دقیقا
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
منم همینطور تاصبح گردنم خیس میشه 😭 حالاشهرما سرده هوا اما من گرممه
دقیقا....من که هرشب دارم خفه میشم از گرما و عرق کردن..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.