۶ پاسخ

سلام آره منم دو سه هفته است خیلی گرممه، قبلش اینجوری نبودم

نه برعکس من خیلی سردمه

الان از گرما حالت بد میشه بچه ها دنیا بیان یخ میزنی

عاديه عزيزم

اره منم همینطوریم

وای اره من ک حس میکنم یچیزی رو قلبمه الانه ک خفه بشم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی