چکاب یکسالگی واجبه ؟

تصویر
۹ پاسخ

بله واجبه آزمایش خون کلی که تالاسمی فاویسم کم خونی کمبود ویتامینا و هورمون رشد وضعیت کبد و کلیه رو بررسی میکنه
شنوایی سنجی و بینایی سنجی یه پروتکل جهانیه که باید بررسی بشه
تا خدایی نکرده هر مشکلی بود زود درمان بشه

من چند روز قبل از یکسالگی برده بودمش دکتر، دکترش چیزی نگفت
منم‌ متاسفانه یادم رفت بپرسم
الان نمی‌دونم واجبه و باید انجام بشه یا نه
دخترم خوشبختانه در ظاهر همه‌چیزش خوب و نرماله

سلام عزیزم دکتر اطفال مشهد کدومشون کارش خوبه یا اگ شماره چیزی. دارید بگید و همین امروز نوبت بده

بنظرم خیلی مهمه

منم دو دلم ببرم یا نه

دکتر پسر من گفت اگه قطره هاشو میدی مرتب نمیخوادازمایش انجام بده گناه دارن رگ گیریشون سخته

اره ببر حتما منم دیدم همه میگن نه نمیخواد بردم ولی با اینکه همه چیزش خوب شد فقط اشتهاش کم شده بود فهمیدم کم خونی داشته اصلا نشون نمیده ظاهری
خیالت راحت میشه
یه لحظه رگ میگیرن انقدر خون زیادی هم نمیخواد بده بچه

من همین امروز بردم گفت چکاب کامل لازم نیست یه براش چن تا نوشت گفت همینا برسی بشه کافیه

ازنظر دکتر بخوایی بله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی