سلام یکسالگی چکاب دارن ؟

۴ پاسخ

اره داره منم ماه دیگه باید ببرم

ممنون عزیزم

اره ازمایش خون و‌چکاب قد و وزن/البته ازمایش ناشتایی نمیخواد فقط باید صبح انجام بشه

بله من ۱۱ماهگی انجام دادم
خون و ادرار هست باید ۲ساعت ناشتا باشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی