چکاب یکسالگی کوچولوهاتون میبرین ؟

۵ پاسخ

دکترپسرمن چیزی ننوشت برای آزمایش

منظورم‌ازمایش خون هست

من قد و وزن و واکسن بردم.ازمایش کم خونی و فاویسم‌ دادم واسه الرژیش

اره بردم ازمایش نوشت انجام دادم همون ۱۲ماهگی

اره دیگ واکسن دارن یکسال

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی