۵ پاسخ

یک شب در میون میگن خوبه

والامن یسال یه شب درمیون رابطه داشتم ماه اخر که باردارشدم موقع تخمک گذاری ازشب هشت تا16هرشب اقدام داشتم وگرفت

یک شب در میون

یک شب در میون.....چون هر شب اسپرم ضعیف میشه.....و اینکه اسپرم مرد تا ۵روز زنده میمونه

یک شب در میون هر شب اسپرم ها ضعیف میشن

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری