اوتمیل کدو حلوایی و خرما برای گل پسر🍼

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم تم ماهگرد تولد دندونی آشپزباشی و...هرکس سفارش داشت بیادپیوی روبیکا ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

عزیزم کدو حلوایی رو فریز کردی درسته؟طوری نیست؟اخه تو یخچال زود خراب میشن

چه غذایی تپول کنندس چی بدم بچم تپول بشه

چرا من هر چی میگردم شیر ماجان پیدا نمیکنم .؟ مجبورن دیگه از همین شیر پاستوریزه های کاله و پگاه پرچرب استفاده میکنم تو غذاش

میشه بمنم بگی چی درست کنم پسرم همش سوپ و سرلاک میخوره

عزیزم این شیرهای ماجان خیلی تاریخ دارن شما تا اخرین روز تاریخ استفاده میکنین؟اخه میگن وقتی باز شد ۳ روز استفاده کنین من نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان سید علی❤️ مامان سید علی❤️ ۱۷ ماهگی