شبکه بهداشت به من گفت 24ساعت اول هر4 ساعت استامینوفن بده 24ساعت دوم هر 6 ساعت و 24ساعت سوم اگه دیدی اوکیه و تب نداره میتونی استامینوفن قطع کنی، دختر من خداروشکر تب نداشت قطع کردم
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.