۲ پاسخ

شبکه بهداشت به من گفت 24ساعت اول هر4 ساعت استامینوفن بده 24ساعت دوم هر 6 ساعت و 24ساعت سوم اگه دیدی اوکیه و تب نداره میتونی استامینوفن قطع کنی، دختر من خداروشکر تب نداشت قطع کردم

سلام مامانا من کانال ایده ماه‌گرد دارم برا نینی‌ها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم‌ خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینه‌مادر#مولفیکس#کولیک

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی