۳ پاسخ

بریچ باشه سزارین میکنن

سزارین میکنن دیگه ولی خوب باید دکترت نامه بده که زودتر سزارین کنن وگرنه تا۴۰هفته به هوااینکه بچه بچرخه نگهمیدارن

بریچ باشه ک دیگ سز میشه

سوال های مرتبط

مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی