عالیه بچه من ریزه میزه هستش ۳۰هفته ۱۱۰۰بود😅
برا ۳۱ هفته زیاده چون انگار دو هفته رشدش بیشتر هس ماشالله
اولین سونو رشد که رفتی یا قبلش هم رفتی؟
عالیه ماشاالله
میشه بگید چیا میخورید ؟برای من دیروز رفتم 31و 3روز 1760بود نگفت پایینه ولی دلم میخاد تپلی بشه
ماشاالله
ماشالا به دنیا بیاد ۴ به بالاس
ماشالله تپلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.