۱۱ پاسخ

دختر من بهش حساسیت داره

من داشتم بد نیست

عالیه خیلی خوبه من دارم ازش 👌👌

بد نیست خوبه

من استفاده کردم خوبه

خوبه

من استفاده کردم خوبه

خوبه خیلی بو نداره عطری باشه اینجوری بهتره
ولی کم کوچیکه

خوبه بدی نی یکم کوچیکن

نه تاحالا این مارک نگرفتم

من استفاده کردم گلم بد نیست خوبه

سوال های مرتبط