۵ پاسخ

و اینکه پوستت اگه خیلی سفیده اینو بگیره چون خیلی روشنه
شماره۴۰۲به بیشتر پوستا میاد

فکر کنم فیکه
چون من ۳۵۰خریدم قبل از عید و اون لیبلش قرمز بود

اگه اصلی باشه خوبه چون من یه سری گرفتم کلا با قبلیه فرق می‌کرد اصلا استفاده نکردم

اره گاش کرم خوبیه من قبلا میفروختم فروشش بالا بود

چند خریدی

سوال های مرتبط