۶ پاسخ

واسه ی چی هستن اینا؟

اینارو براچی گرفتین؟

شربت استوکر کن به پسرم میدم دوهفته بعد ایت شربت غلت زد

واسه چیه

سلامم شربت سمت چپ من به دخترم دادم البته بالای دوسال بود
نمیدونم زیر دوسال میشه یا نه

فروگلوبین و من خودم مبخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط