۱۰ پاسخ

کدوم وزن دهی بیشتری داره

آره من میدادم ازشیش ماهگی تا هشت ماهگی طعم فرنی و گندم و خرما وحریره بادوم خوب بود میخورد

من از یه پیج ارگانیکشو میخرم

من سیب و گندم دادم. زیادی شیرینه. زود دل و میزنه. دختر منم کم خورد

من گندم وخرما،گندم وموزش رودادم دوست داشت

پسرم لب نزد خوشش نیومد گندم و خرما بود

من این و گندم و میوه براش گرفتم خورد

اینو پسرم دوست نداشت اما طعمهای دیگه رو خوب میخورد

اره پسر من دوس داشت

من ارگانیک شو میگیرم خوبع

سوال های مرتبط