کدوم وزن دهی بیشتری داره
آره من میدادم ازشیش ماهگی تا هشت ماهگی طعم فرنی و گندم و خرما وحریره بادوم خوب بود میخورد
من از یه پیج ارگانیکشو میخرم
من سیب و گندم دادم. زیادی شیرینه. زود دل و میزنه. دختر منم کم خورد
من گندم وخرما،گندم وموزش رودادم دوست داشت
پسرم لب نزد خوشش نیومد گندم و خرما بود
من این و گندم و میوه براش گرفتم خورد
اینو پسرم دوست نداشت اما طعمهای دیگه رو خوب میخورد
اره پسر من دوس داشت
من ارگانیک شو میگیرم خوبع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.