۷ پاسخ

نمیدونم تاحالا اینشکلی درست نکردم ولی با ماست درست کردم عالی شده البته کیک ماست

ن بافتش تغییر میکنه فقط شیر نرم تر میکنه اب یکم سفت تر

نه عزیزم آب میتونی
حتی میتونی ماستو با آب رقیق کنی و بریزی

با اب درست نکردم ولی با نوشابه درست کردم

ن من همیشه با اب درست میکنم

نه اصلا

نه گلم فقط آب ولرم باشه

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری