۹ پاسخ

باید بگی زندگی زیباست بااینا😒🤣🤣
بخدا همون توضیح بدن اون کسی که جواب سوالشونو بدونه جواب میده اونی که نخاد جواب بده هم نمیده دیگه عکس ک ص چیه میزارین خداییییی😒😕

وااای😂😂😂😂😂

😆😆😁واییییییییییی باورم نمیشه

تازه یکی ام عکس گیگیلی خونی دماغشو گذاشته بود😑

همین من دیدم 🤪 کامل و واضح گذاشته بود ، همه چیزش تنظیم بود فک کنم گذاشت ک حال دلش خوب شه با تعریف ، اخه طبیعی و سه تا بچه عالی بود

خداروشکر ندیدم 🤢😁

والا یه بار همینجا برا عکس ترشح حرف زدیم خانوم های روشن فکر اومدن گفتن خب عیب نداره مامان اولیه ترسیده 😐دیگه از ترس رسیدیم به عکس ک ص 😂

😑🤣🤦🏻‍♀️

کووو کی گزاشته😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
واقعا دیگه نمیدونیم ب چ زبونی بگیم عکس پی پی و ترشح نزارید تو تاپیک اگه سوالی دارید و نگرانید اول سوالتونو بنویسد بعد عکس رو بزارید تو کامنتا..
یسری مادرا هم فاز برمیدارن ک چیه خودتم بچه داری پی پی میکنه چطور دلت میاد یا خودتم بارداری ترشح داری اما درک نمیکنی
واقعا باید بگم این شمایید ک درکتون خیلی پایینه
اگه شما حالتون بد نمیشه دلیل نمیشه بقیه مثل شما باشن هر کی شاید پی پی بچه خودش حالشو بد نکنه و عادی باشع اما مال بچه های دیگه ادم دست خودش نیست خیلیا حالشون بد میشه یا ترشح ...

واقعا این میلیون ها بار ک گفتیم عکس نزارید یعنی هنوز هم نمیفمید ک کار درستی نیست؟
یذره ب خودتون و بقیه احترام بزارید واقعا

اگه هنوز نمیدونید منظور از کامنت کجاست بپرسید از بقیه بعد عکس بزارید تو کامنت
نه اینکه همون اول عکسو بزاریدبعد بنویسید اگه حالت بهم میخوره رد شو😣
وقتی پیداست چجوری رد شیم اخه...

ببخشید اگه یکم حرفام تند بود ولی واقعا دیگه ب اینجام رسیدم ب فرق سرم رسیده😅 انقد ک گفتیم و فایده نداشت