من دندونی که داره رو میذارم فریزر یا یخچال بعد میدم بعش دندون میزنه آروم میشه
تشکر
هویچ بهش بدین مک بزنن .یا خیار سبز . بزارین یه کوچولو یخ بشه بعد بدین بهش داخل دهنش کمیکنه خنک میشه لثش اروم میشه
ژل بی حسی لثه باریچ خوبه
من ژل لثه باریج از داروخانه خریدم زدم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.