پوشک سایز 2مای بیبی چنده؟من امروز گرفتم ۶۷۵!!!
یک ش۲۵۰بود

۷ پاسخ

من دو روز پیش رفتم داروخانه خاستم مایبیبی سایز صفر ۲۲ تایی گفت ۲۶۰، گفتم یا خدا
بعد انگار خانم دلش برام سوخت🤣🤣گفت خانم دوتا قیمت قدیم داریم بیا ببر قیمت قدیم بسته ای ۱۴۰ دوتا گرفتم ۲۸۰

۴۴ تایی من پرسیدم ۷۰۰ خورده ای

قیمتا یکیه

۴۰تایی

من سایز 1گرفتم 400و خورده ای که 40تایی
صفرهم گرفتم 200وخورده ای

هم یک هم‌دو همین قیمته ۶۸۰

چند تایی

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی