من دو روز پیش رفتم داروخانه خاستم مایبیبی سایز صفر ۲۲ تایی گفت ۲۶۰، گفتم یا خدا
بعد انگار خانم دلش برام سوخت🤣🤣گفت خانم دوتا قیمت قدیم داریم بیا ببر قیمت قدیم بسته ای ۱۴۰ دوتا گرفتم ۲۸۰
۴۴ تایی من پرسیدم ۷۰۰ خورده ای
قیمتا یکیه
۴۰تایی
من سایز 1گرفتم 400و خورده ای که 40تایی
صفرهم گرفتم 200وخورده ای
هم یک همدو همین قیمته ۶۸۰
چند تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.