سلام خانوما میگم تو ۱۴هفته بنظرتون دیگه جنسیت کامل مشخصه

۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکت❣️

من16هفته4روزرفتم گفت خیلی التش کوچیکه

من 13 هفته و 2 روز رفتم مشخص بود گف دخمله🎀🫀

ولی میترسم تو انومالی تغییر نکنه 😂

زوده تا انومالی صبر کن نری احتمالی بگن بعد باز عوض شه
اینقدر این طوری دیدم و شنیدم زودتر از انومالی نمیرم واسه جنسیت

بنظرم زوده من ۱۵ هفته و ۲ روز رفتم

اگه جای خوب بری آره من جای خوب رفتم 14 هفته معلوم شد وگل پسر بود

بستگی به بچه داره ولی دو هفته هم صبر کن البته بهترین زمان ۱۸هفتگیه

سوال های مرتبط

مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه❤ مامان فاطمه❤ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری