بسلامتی عزیزم مبارکت❣️
من16هفته4روزرفتم گفت خیلی التش کوچیکه
من 13 هفته و 2 روز رفتم مشخص بود گف دخمله🎀🫀
ولی میترسم تو انومالی تغییر نکنه 😂
زوده تا انومالی صبر کن نری احتمالی بگن بعد باز عوض شه
اینقدر این طوری دیدم و شنیدم زودتر از انومالی نمیرم واسه جنسیت
بنظرم زوده من ۱۵ هفته و ۲ روز رفتم
اگه جای خوب بری آره من جای خوب رفتم 14 هفته معلوم شد وگل پسر بود
بستگی به بچه داره ولی دو هفته هم صبر کن البته بهترین زمان ۱۸هفتگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.