سلام جنسیت تو ۱۴هفته معلومه؟؟

۸ پاسخ

نه خیلی زوده

من ۱۴هفته و دو روز رفتم صدرصد گفت دختره
آنومالی هم گفت دختره

نه
دقیق از ۱۵. ۱۶ هفته ب بعد معلوم میشه

اره احتمالی میگن تا ۷۰-۸۰٪

اتتی احتمال میدن ۱۵ هفته به درخواست خودت سونو بدی دقیق معلومه اگر نخوای سونو اضافه بدی آنومالی دقیق مشخصه

اره دکترنظری میگه

اره بابا عروس عموی من ۱۲هفته رفت گفت ۱۰۰درصد پسره

احتمال میدن وگرنه دقیقش ۱۶ هفته
اگرم تحمل کنی یدفعه آنومالی بری بهتره خیالت راحت تر😅

سوال های مرتبط

مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری