سلام به نظرتون تو ۱۴هفته جنسیت معلومه

۴ پاسخ

من ۱۳ هفته و ۳ روز رفتم مشخص شد به دکتر گفتم درصدی هست گفت نه همینی که من میگم اما بازم دلم اروم نگرفت تا انومالی صبر کردم که همون بود اگه جایی خوبی بری همونی که میگه میشه من سر بچه اولم ۱۱ هفته رفتم بازم همونی گفت که شد دکتر خوبیه

اره معلومه

آره.

احتمالی میگن

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری