من ۱۳ هفته و ۳ روز رفتم مشخص شد به دکتر گفتم درصدی هست گفت نه همینی که من میگم اما بازم دلم اروم نگرفت تا انومالی صبر کردم که همون بود اگه جایی خوبی بری همونی که میگه میشه من سر بچه اولم ۱۱ هفته رفتم بازم همونی گفت که شد دکتر خوبیه
اره معلومه
آره.
احتمالی میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.