خانما ۱۴هفته ویک روز برم سونو عادی جنسیتش معلومه؟

۱۰ پاسخ

یکم صبر کن

من دوازده هفته و۳روزرفتم جنسیت شوگفت

بله تو این هفته مشخص میشه
برا من تو ۱۳ هفته و ۱ روز نشون داد

من ۱۴ هفته و۲ روز رفتم بهم قطعی گفت

از هفته ۱۵ به بعد قطعی بهت میگن جنسیتشو

سونو ان تی اگ بری شاید احتمال بده ولی صددرصدی نیس باید وایسی تا انومالی

بزار هفتت بالاتر بره بعد برو مثلا ۱۶ هفته شدی

همون غربالگری اول و باید بری ک انتی میشه حدسی بهت میگن چیه

سوال منم هست

جای خوب بری ۱۲ هفته هم مشخصه

سوال های مرتبط

مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری