یکم صبر کن
من دوازده هفته و۳روزرفتم جنسیت شوگفت
بله تو این هفته مشخص میشه
برا من تو ۱۳ هفته و ۱ روز نشون داد
من ۱۴ هفته و۲ روز رفتم بهم قطعی گفت
از هفته ۱۵ به بعد قطعی بهت میگن جنسیتشو
سونو ان تی اگ بری شاید احتمال بده ولی صددرصدی نیس باید وایسی تا انومالی
بزار هفتت بالاتر بره بعد برو مثلا ۱۶ هفته شدی
همون غربالگری اول و باید بری ک انتی میشه حدسی بهت میگن چیه
سوال منم هست
جای خوب بری ۱۲ هفته هم مشخصه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.