تو هفته ی من جنسیت روسونو میگه؟؟۱۴هفته و ۵روزام

۱۰ پاسخ

عزیزم شما که هر دو جنسیت رو‌داری چرا اینقدر برات مهمه؟

بله حتما نشون میده و درسته

غرابالگری اول دکتر بھن گفت دخترہ ۔۔۔خدا کنه دختر باشه 🤗

من ۱۵هفته بودم رفتم کاملا مشخص بود

اره معین الدین میگه بهت

۱۴ هفته گفت دختره و دخترم شد

اره برو مریم امینی واسه من ۱۳ هفته گفت

نه ریسک نکن مال من تو انومالی هم صدرصد مشخص نشد ۲۰هفته و چند روز رفتم ک کامل مشخص شد

۲۰ هفته نشون میده

ن عزیزم زوده یکم اگه دستگاه پیشرفته باشه نشون میده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی