میگم وزن بچه از چند هفته مهم میشه؟
سر همون سونویی که تو هفته ۳۰ میریم؟

۳ پاسخ

از هفته ۳۰به بعد مهمه
چون من دیگ سونو نداشتم تا ۳۳هفته برام نوشته
سونو قبلی هم اختیاری بود ک ۲۴هفته بودم،وگرنه از انومالی دیگ سونو نداره

دقیقا ب دکتر بستگی داره الان دکتر منم برام دوبار نوشته یبار دیروز دادم یبار دو هفته دیگه

اره همون مهمه
حالا دکتر‌من ۲۴ هفته یه سونو رشد و وزن نوشت
فکرکنم بستگی به دکتر داره

سوال های مرتبط

مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی