از هفته ۳۰به بعد مهمه
چون من دیگ سونو نداشتم تا ۳۳هفته برام نوشته
سونو قبلی هم اختیاری بود ک ۲۴هفته بودم،وگرنه از انومالی دیگ سونو نداره
دقیقا ب دکتر بستگی داره الان دکتر منم برام دوبار نوشته یبار دیروز دادم یبار دو هفته دیگه
اره همون مهمه
حالا دکترمن ۲۴ هفته یه سونو رشد و وزن نوشت
فکرکنم بستگی به دکتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.