یعنی کسی که فولیکولش ۱۳بوده روز ۱۱ سیکل هیچ امیدی نباید داشته باشه🥲

۳ پاسخ

چرا ممکنه تا روز تخمک گذاری ۱۵ بشه و باردار شی
اوابوست و کوکیوتن میخوری؟

خیلیا با همین فولی ریز باردار شدن
همه چی دست خداست ❤️

همیشه امیدوار باش و اقدامت و انجام بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری