۷ پاسخ

والله که اوضاع ما هم همینه، اگه راهی بلدی به منم بگو........

ول کن خواهر پسر من بدتره احساس میکنم گاهی دلم میخواد انقد بزنمش لهش کنم حیف نمیتونم 😂😂😂

کارتون و گوشی رو‌ کم کن

عزیزم دختر منم همینه با داداششم که دوسال از خودش بزرگتره خیلی حسادت میکنه سرهمه چی

واس سنشونه

دخترمنم تازگیا پرخاشگر شده قبلا خیلی مهربون بود

گلم سن ۴ ساله تا ۶ کلا عادی سعی کن ی جوری ارومش کنی

سوال های مرتبط