یک ماهه درگیر دوتا دندون بالاییم.ب هیچ وجه غذا نمیخورد.هرچی کدرست میکردم لب نمیزد.و ب شدت بیقرار.ولی خداروشکر تب نداشت
پسر منم چند روزه غذاش کم شده نمیدونم چرا
دختر من شیر میخوره ولی جدیدا غذا نمیخوره هیچی الان فرنیشو ریختم دور 😓😓خیلی حالم بده همش غذا درست میکنم یا خودم میخوره یا میریزم دور دندونشم تازه امروز کامل در اومد پس چرا نمیخوره
بیقراری
گاهی تب.آب دهن.بی اشتهایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.