سلام عزیزم ازکجا خریدی سایز ۱ هم داشت؟؟؟
دیشب یه بسته مای بی بی خریدم با یه قطره
۱/۲۰۰
خدا میدونه فردامون چجوری میشه😔😔😔
منم مابیبی چهارتا بسته برا ی ماهش میخرم۲۵۰۰
بسته ای چند میگیری؟
خوبه؟
خوب گرفتی دیه مولفیکس الان800 شده
سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم تم ماهگرد تولد دندونی آشپزباشی و...هرکس سفارش داشت بیادپیوی روبیکا ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
😞😞😞
دختر من به هانیز حساسیت داره مولفیکس استفاده میکنم
همه پوشكارو كردن ٩٠٠؟؟؟تازه سايز بزرگاش گرونترم هست😐
من شانس آوردم همسرم از داروخونه سه تا خرید قدیم گرفت دونه ای ۳۴۰
متاسفانه شرایط هممون همینه😔 😔 خدا کنه که بتونیم تا اخرش پوشک کنیم و مجبور نشیم مثل قدیما با پارچه و مشما ببندیم
شماره ۳کوچیک نیست برا دخترت؟؟؟
هعییییییییی
راضيي از پوشك هانيزز؟
خدا خودش کمکمونکنهفقططط
تو خوبه چهارتاس ما یکی خریدیم ۱۱۰۰ 😐😑
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96
خوب گرفتی ۶۰۰ الان شده ۹۰۰
منکه روزا کهنه می بندم شب پوشک😑
دیگه زورمون نمیرسه🥲
بله واسه یک ماهه فقط
😓😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.