۷ پاسخ

یاخدا به کجا داریم میریم خدا لعنتشون کنه

خدا لعنتشون کنه

اي واي چ سايزي؟

اره خیلی وقته

اصلا نمیدونی باید چی یگی
دلم میسوزه ب حال خودمون
ما باید ب فکر بزرگ کردن بگه مون باشیم
باید بشینیم براشون رویا ببافیم تو ذهن خودمون
نه اینک درگیر قیمت رب و روغن باشیم
نسل دهه ۸۰ همه چی دید
در اوج جوونی پیر شدیم و ب هیچ کدوم آرزوهامون نرسیدیم‌

😔😔😔👍

بله عزیزم به لطف ......

سوال های مرتبط