من میرم البرز بابیمه گفتن رایگانه
دکترشم خیلی خوب بود خوشم اومد ازدکترقبلی خودم ک بیمارستان خصوصی ام بود بهتره بنظرم
بااینکه بیمارستان شلوغیه ولی تمیز بود
واینکه بنظرم بدیش اینه ک اتاق خصوصی ندارن
🥹🥹🥹🥹
من نظرم تخت جمشید و بیمارستان ارام هست حالا میخام برم دوتاشو از نزدیک ببینم
من دوست داشتم خصوصی زایمان کنم ولی با این وضعیت جنگ و کار نشد
شاید برم بیمارستان امام علی دولتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.