۴ پاسخ

من میرم البرز بابیمه گفتن رایگانه
دکترشم خیلی خوب بود خوشم اومد ازدکترقبلی خودم ک بیمارستان خصوصی ام بود بهتره بنظرم
بااینکه بیمارستان شلوغیه ولی تمیز بود
واینکه بنظرم بدیش اینه ک اتاق خصوصی ندارن

🥹🥹🥹🥹

من نظرم تخت جمشید و بیمارستان ارام هست حالا میخام برم دوتاشو از نزدیک ببینم

من دوست داشتم خصوصی زایمان کنم ولی با این وضعیت جنگ و کار نشد
شاید برم بیمارستان امام علی دولتی

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد