۳ پاسخ

ن اروغ ربطی ب رفلاکس نداره

نه بابا
رفلاکس بالا اوردم بیش از حد یا حالت تهوع زیاد هست

نه عزیزم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی