عزیزم به این هم فکر کن که بعدش بچت بهت خیلی احتیاج داره
هم بخاطر خودت که بدنت آمادگی این همه درد رو نداره
وبعد هم بخاطر بچت از فکرش بیا بیرون
باز هرجور صلاح میدونی
من تاالان 16کیلو اضافه کردم
چون بدنت ورم داره کج و کوله میشه بعد چن ماه
نتیجش اصلا خوب نمیشه
واییی بهش فک نکن مگه میشه تحمل کرد هم دردسزارین هم این...😑
دوستم انجام داد و خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد اذیت شد، چون عروق خونی توی بارداری تو قسمت شکم خیلی زیادتر و پر خون تر از حالت عادی میشه اینو بزار کنار اینکه ابدو خودش به تنهایی عمل سنگینیه و دوران نقاهت سختی داره این وسط بچه هم هست! تازه مجبور میشی از حالت سزارین عادی چرک خشک کن بیشتری استفاده کنی که شیرتو خشک میکنه
نه بابا مگه عقلتو از دست دادی این همه درد باهم بکشی بعد بچه داری کنی
هر جایی نمیکنن. یه دکتر سالاری تهران انجام میده. اونم مینی ابدو. میکنه. البته یه سری دکترا. رد میکنن. این عمل
اصلا ارزش نداره هم ریسک امبولیش بالا هم نتیجش خوب نمیشه صرفا چون خودم کادر درمان و کمک جراحم میگم
بعضی دکترا این کارو انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.