خانوما من خیلی معده دردم راهکاری دارین ؟ شما هم همینجورین

۵ پاسخ

وای منم😭😭

وای من از بس بالا اوردم و دردای معده ای و حالت های بد مربوط به معده کشیدمممممم دیگه توانی برام نمونده

ارههه😭😭😭

منم دارم هلاک میشم

فقط باید بگذرونی دوره اش تموم بشه چیزی نخوری و تحمل کنی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد