سلام علایم بارداری دختر چجوری؟

۳ پاسخ

اصلا جنسیت ب. علائم و شکل شکم و عددبتا ربطی نداره وگرنه خود دکتراهم. اینجوری تعیین جنسیت میکردن

من تهوع نداشتم اصلا ویار نداشتم عاشق خیار نمک و ابلیمو بودم و سالاد شیرازی

من انتی احتمال داد دختره

تهوع نداشتم عاشق دوغ و خیارشور و چیزای ترش و شور.
زیاد تنبل نشدم بچه مم همش احساس میکنم سمت راسته.
ریزش موهامم یکم بیشتر شده.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان ریحان مامان ریحان هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسام مامان ارسام هفته بیست‌وچهارم بارداری