تنبلی سوزش معده حالت تهوع شدید حساسیت به بوها بیشتر تو جنسیت دختر هست ینی تو دختر شدتش بیشتر
منم سوزش معده دارم یعنی دخمل🥹😍
سوزش معده
ربطی به جنسیت نداره
من سر دختر اولم هیچ ویاری نداشتم فقط تنبل شده بودم
سر اینیکی ۳ ماه اول همش حالت تهوع ، ویار خیلی زیاد به ترشیجات و لواشک ، تنبل و خوابالو شدم ، شکمم گرد شده ، اوایل پوستم انقدر شفاف شده بود که حد نداره الان کدر شده
با توجه به علائمم همه میگفتن پسر یعنی هرکی منو میدید میگفت پسره یه نفر هم نگفت دختر اما گل دختری شد
علائم ربطی به جنسیت نداره
آخه میگن وقتی به دختر باردار باشی زشت میشی راسته
از کی سوزش معدت شروع شد
علائم ها متفاوت هست
فک نمیکنم جنسیت ربطی ب علائم داشته باشه عزیزم
سوزش معده حالت تهوع شدید بالاام میاری من چند تا خانوم باردار دیدم اینجوری بودن خودمم سر دخترم اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.