ممنونم از همگی پس شایع هست
ن دوست من بچش داشت چند روز پیش اکو داد. گفت مشکلی نی برطرف میشه خوذش
اصلا نگران نباش برطرف میشه
من دخترم داشت کلی جوش زدیم تو بارداری به دنیا ک اومد خداروشکر رفع شده بود
هیچی نیست برطرف میشه نگران نشو
جنین من تو انومالی داشت عزیزم اکو دادم گفت چیز خطرناکی نیست یماه بعد انومالی تاخیری دادم گفت داره کم کم کوچیک میشه ک خداروشکر الان از بین رفت
جنین من تو آنومالی داشت بهم گفت اکو انجام بدم ولی جنگ شد و یکسری مشکل برا خودم پیش اومد نرفتم حالا هفته بعد میخوام برم انجام بدم امید وارم رفع شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.