پسر منم تو سرش گفتن دوتا کیست هست، امروز عصر نوبت انومالی مجدد دارم بعد از نزدیک ۲ماه، گفتن جذب میشه توی این هفته ها، میشه دعا کنید برام 🙏🏻🩵
بمنم گفتن نگرانم
منم داشتم اکو قلبم رفتم دکتر گفت چیز خاصی نیست رفع میشه
نه عزیزم منم بود و رفع شد. با بالا رفتن سن جنین خوب میشه انشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.