کیست اکوژن قلب جنین توی انومالی خطرناکه؟

۴ پاسخ

پسر منم تو سرش گفتن دوتا کیست هست، امروز عصر نوبت انومالی مجدد دارم بعد از نزدیک ۲ماه، گفتن جذب میشه توی این هفته ها، میشه دعا کنید برام 🙏🏻🩵

بمنم گفتن نگرانم

منم داشتم اکو قلبم رفتم دکتر گفت چیز خاصی نیست رفع میشه

نه عزیزم منم بود و رفع شد. با بالا رفتن سن جنین خوب میشه انشالا

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری