8 ساعت کامل باید تخت بخوابی بعد از 8 ساعت اجازه میدن بلند بشی ب کارات برسی
والا طبق تجربه خودم پرستارا توی اتاق عمل خودشون از سینه به بچه ام شیر دادن بعد هم که اومدم تو بخش گفتن همراه باید همینکارو بکنه من دو تا همراه داشتم یکی بچه رو نگه داشت یکی سینه رو گذاشت دهنش... چون تو دستم آنژیوکت بود و چندبار رگم پاره شد میگفتن باید همراه ها سینه رو بذارن دهن بچه
۸ ساعت اول خوابیدنی شیر میدی بعدش میتونی
میتونی بعداز اومدن بخش شیر بدی ولی باید همراهت کمک کنه که بچه شیر بخوره خودت نمیتونی سرتو تکون بدیو بلند بشی
من همون دو سه ساعت بعد ریکاوری نشستم و شیر دادم
بعد از سوزن بیحسی تا ۴ ساعت نباید گردنتو تکون بدی چون بعدش تا یک هفته گردن درد شدید. میگیری
باید تا ۸ ساعت دراز کش باشی
فکر کنم ۸ ساعت بعدش
من خواهر شوهرم مرخص شد تونست بده شیر یکم باید مراقبت کنی پشتت متکا بزار بخیه رو هم سشوار بکش نرم بشه بتونی بشینی نگران نباش❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.