۱۴ پاسخ

این سریال های آمریکایی رو دیدم و عالی ان .
گیم آف ترونز
صد
زیر گنبد
لابریا
وایکینگ ها
واکینگ دِد
روزی روزگاری
نیکیتا

سبدرخت چرک.وحشی .تپش قلب داستان یک شب .فضیلت خانم،

کلاهبردارن رو ببین قشنگه
داستان یک شب
تپش قلب
وحشی اینا من دیدم قشنگن

ریچر .
رگنار رو ببین ارزش دیدن داره عالی امریکا و کانادایی به نروژی هست
این ترک مرک ها هرزش ندارن

اگه خانوادگی میخای برگریزان خیلی قشنگه اگه ندیدی ولی قدیمی مال ۲۰۰۶ ولی قشنگه

فقط فصل ۱معرکس بخه بعد مسخره میشه

بی سرپرستان سریال ترکیه خیلی خیلی قشنگه

از ترکی ها من فقط بهار رو دیدم و دوست داشتم

اوایلش خوب بود .فصل آخرش حوصله سر بر.خیلی طولانیه

من دیدم بد نبود ی جاهاییش دیگه حوصله سربر بود
ولیعهد قشنگه من تازه دیدم

خانه پوشالی امریکایی هست اونم عالیه ولی قسمت هاش خیلی زیاده

چشم چران عمارت و دیدم زیاد خوشم نیومد

فقط و فقط این دریا طغیان خواهد کرد من دارم میبینمش خیلی قشنگه

من دیدم

سوال های مرتبط