وای فک کردم فقط پسر من اینطوره روانی شدم
دختر منم یه مدت خیلی لجباز شده بود گریه های بی دلیل جیغ میزد بی دلیل بعد تو شهر ما یه اقایی هست معروف
دعا نویس نیست همه میشناسنش من رفتم پیشش دخترم خوب شد از همه جای دنیا پیشش میان ولی برای همه جواب نمیده
سلام عزیزم دختر منم همینطور شده چن وقته قبلش خیلی آروم بود
اینا تو سن لجبازی قرار گرفتن درست میشن
سعی کن سرگرمش کنی با همون غذا درست کردنت هم با بازی کارتو بکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.