۸ پاسخ

دخترمنم همینجور شده جدیدا خیلی بداخلاق و نق نقو‌شده
چند ماهه بود من کار داشتم یکی دوساعت میذاشتمش جایی الان دو دقیقه بدون من نمیمونه غذاشم صفره

شاید حسش بهم ریخته

بچت فاویسم نیس؟حساسیت به باقلا؟معمولا بچه های فاویسم این فصل بهونه گیر میشن و بی حوصله رنگشون هم زرد میشه

شاید حساسیت فصلی داره

هوا بهتر شد ببرش بیرون پسر منم خانه همش بهانه میگیره گریه میکنه میره بیرون خوبه

بخدا منم همینم نمی کشم نمی دونی چه کولی بازی درمیاره از خودش هرچی دوتا بچه های دیگم آروم مظلوم بودند این یکی تلافی اونا روهم دراورد

احتمال داره بخاطر ترس باشه
صداهای جنگنده و ... شنیده ؟

واقعا ۱۰۰ خودمو برای بچه هام گذاشتم ولی دیگه نمیتونم دیگه صبوریمو از دست دادم داد میزنه دیگه نمیتونم آرام باشم و آرامش کنم و واکنش نشان میدم

سوال های مرتبط