۲ پاسخ

اشکال نداره عزیزم احتمالا یا دستشو زده ب چیز کثیفی خورد ب چشمش یا هم مورچه ای پشه ای چیزی نیشش زده چند روز پیش پسر منم همینطور شد اتفاقا آخر هفته بود خیلی هم ترسیدم ولی خودش خوب شد
ولی اگه دیدی بدتر شد یا زیاد ورم کرد حتما ببر بیمارستان

از داروخانه قطره استریل چشم مخصوص نوزاد بگیر و دست هاشو بشور ندار کثیف شه بزنه به چشمش قبل از قطره انداختن هم صورتش رو بشور

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری